دیجیتال ساینیج در رستوران ، کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها

یکی از پر بازده ترین مکان ها برای استفاده دیجیتال ساینیح رستوران ، کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها هستند. با تیم ایران ساینیج همراه باشید.

یکی از پر بازده ترین مکان ها برای استفاده دیجیتال ساینیح رستوران ، کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها هستند. با تیم ایران ساینیج همراه باشید تا متوجه شوید چگونه.

عادت کردن عموم مردم به نگاه کردن نمایشگر های دیجیتال که بخاطر استفده زیاد از موبایل ، تلویزیون ، تبلت و از این نوع دستگاه ها می باشد، باعث شده هر فرد پس از ورود به هر مکان ، ابتدا به دنبال نمایشگر دیجیتال برای آشنایی با امکانات آن مکان باشد. دیجیتال ساینیج دقیقا برای اینجا ابداع شده است.

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، صاحبان رستوران ها ، اغذیه فروشی ها ، فست فود ها و آبمیوه فروشی ها می توانند با تبدیل کردن منو کاغذی فروشگاه به منو دیجیتال، تراوت و زیبایی خاصی به فروشگاه خود ببخشند. نمایش منو با قابلیت تعویض تصاویر ، قیمت ها و یا ویژگی های هر آیتم در هر لحظه دلخواه همواره جزو نیاز ها اصلی صاحبان این مشاغل بوده است که به لطف این تکنولوژی این موضوع دیگر دغدغه نیست.

 

 

 

همچنین ، تیم ایران ساینیج نرم افزاری طراحی کرده است که به سیستم دیجیتال ساینیج فروشگاه شما افزوده شده و یک منو دیجیتال تعاملی با قابلیت سفارش گیری و پرداخت آنی بویسله دستگاه پوز و چاپ رسید را ایجاد می کند. کافی است آیتم های منو فروشگاه خود را به همراه عکس در پنل مدیریت نرم افزار اضافه کنید و آنرا در اختیار کاربران قرار دهید. استفاده از این نرم افزار بقدری آسان است، که نیاز به هیچ آموزشی نداشته و فقط مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، یک پنل مدیریت دیگر با قابلیت نمایش لحظه  ای سفارشات ثبت شده در نرم افزار تعبیه شده که می تواند در آشپزخانه قرار داده شود تا مسئول تهیه سفارش به سرعت از سفارشات جدید مطلع شود. به این ترتیب نیاز به برقراری ارتباط کلامی با مسئول صندوق و تشکیل صف های طولانی سفارش دهی و خطاهای احتمالی در پرداخت نقدی یا با دستگاه پوز بطور کامل حذف شده و فرایند سفارش دهی بسیار سریع و آسان می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار سلف سرویس ایران ساینیج با همکاران ما در شرکت تماس بگیرید. اطلاعات تماس در پایین تمام صفحات سایت موجود است.