دیجیتال ساینیج چیست؟

در این مقاله قصد داریم شما را با مفاهیم و کاربرد های دیجیتال ساینیج به صورت دقیق و کاربردی آشنا کنیم. با گروه ایران ساینیج همراه باشید.

بطور کلی ساینیج به مفهوم استفاده از sign و نشانه ها برای القا یک ذهنیت و تفکر در بیننده گفته می شود. این مفهوم می تواند در جهت رساندن پیام های اخلاقی ، اطلاع رسانی های سمعی و بصری ، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی و ... استفاده گردد.

 

 

digital-signage-دیجیتال-ساینیج

 

دیجیتال ساینیج نوع خاصی از ساینیج بوده که به استفاده از مفهوم ساینیج به همراه هر نوع تجهیزات دیجیتالی گفته میشود و امروزه بازار و توجه فراوانی را در سراسر دنیا خصوصا در کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه به خود جلب کرده است. در شهر های مطرحی مثل نیویورک ، برلین ، لندن و بسیاری شهر های دیگر، دیجیتال ساینیج همواره پای ثابت زیباسازی ساختمان ها و روشنایی شهر در شب بواسطه نصب تلویزیون ها و نمایشگر های بسایر بزرگ بر روی دیوار های ساختمان های بلند بوده و از این نمایشگر ها در جهت استفاده های تبلیغاتی و اطلاع رسانی جمعی استفاده می شود.

 

در زیر تصاویر نمونه هایی از کاربرد های مختلف دیجیتال ساینیج را مشاهده می کنید.

 

نمونه دیجیتال ساینیج در شهر نیویورک

• نمونه کاربرد دیجیتال ساینیج در شهر نیویورک •

 

• نمونه کاربرد دیجیتال ساینیج در کافه رستوران ها •

 

• نمونه کاربرد دیجیتال ساینیج در مجتمع های تجاری •

 

اکنون که با مفهوم و کاربرد دقیق دیجیتال ساینیج آشنا شدید، مفتخریم تا به اطلاع شما برسانیم، گروه ایران ساینیج با همکاری کانون تبلیغات توت سفید نمونه های آماده ی مختلفی از تجهیزات دیجیتال ساینیج مانند استند مانیتور های 43 ، 48 و 55 اینچ (برای مشاهده این محصولات به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید) ، ویدیووال ، استند های لمسی با قابلیت برنامه ریزی مختص کسب و کار شما و همچنین داشتن برنامه های آماده جهت ساخت منو سلف سرویس در رستوران ها و کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها ، نرم افزار تور مجازی محصولات فروشگاه مناسب برای طلا فروشی ها ، فروشگاه های لباس و ... را ارائه می کند. کانون تبلیغات توت سفید نیز با نصب و راه اندازی برخی از این تجهیزات دیجیتال ساینیج در مکان های پربازدید عمومی نظیر ایستگاه های مترو ، رستوران ها ، داروخانه ها ، مجتمع های تجاری و ... ، آماده ارائه خدمات مشاوره و پکیج های تبلیغاتی و برند سازی به کسب و کار های کوچک و بزرگ می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکان های تبلیغاتی کانون تبلیغات توت سفید به وبسایت این مجموعه به نشانی www.tootesefid.com مراجعه نمایید.

 

کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9:30 تا 17:30 به غیر از پنجشنبه ها و جمعه ها، آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما می باشند. آدرس و تلفن های تماس در کلیه صفحات در پایین ترین قسمت سایت موجود می باشند.