راهکار دیجیتال ساینیج برای بانک ها و موسسات اعتباری

در این مقاله انواع مختلف استفاده های دیجیتال ساینیج در داخل شعب بانک ها و موسسات اعتباری را بررسی کنیم. با ایران ساینیج همراه باشید.

در این مقاله اعنواع مختلف استفاده های دیجیتال ساینیج در داخل شعب بانک ها و موسسات مالی اعتباری را بررسی کنیم. با تیم ایران ساینیج همراه باشید.

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره دارای قسمتی برای انتظار مشتریان در صف هستند و این زمان اتظار بهترین زمان برای القای اهداف مجموعه به مشتریان است. این القا می تواند از طریق بنر ها، تصاویر، تابلو ها و یا علایم دیجیتالی باشد که در این بین علایم دیجیتالی بیشترین بازدهی را برای مدیران به ارمغان می آورند.
 


سیستم دیجیتال ساینیج ویونیو این امکان را به شما می دهد تا قالب های زیبا برای این کار انتخاب کنید و یا خودتان آنها را از ابتدا طراحی کنید. همچنین امکان دادن افکت و انیمیشن به المان های تصویر از برجسته ترین ویژکی های این نرم افزار بوده که همواره باعث به وجد آمدن و سرگرم شدن مشتریان می شود. همه این امکانات به صورت رایگان و تنها با ثبت نام در سایت در اختیار شماست! چه عالی!


مدیران شعب همواره می توانند مواردی مانند: اطلاعات انواع حساب های بانک ، شرایط وام ، اطلاعات حساب های سپرده و یا نرخ لحظه ای بورس، سهام، ارز و یا سکه را به همراه طراحی زیبا و انیمیشن های سرگرم کننده بر روی نمایشگر های داخل شعب به نمایش بگذارند. همچنین این نمایشگر ها می توانند کاربردهای تبلیغاتی نیز داشته باشند که این تبلیغات می تواند مربوط به خود بانک و یا تبلیغات خارجی باشد.
 

مجموعه ایران ساینیج با بهره گیری از کادری مجرب و کاربلد در این حوزه و ارائه تجهیزات با کیفیت حوزه دیجیتال ساینیج ، آماده است تا کلیه نمایشگر های داخل شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را با هزینه بسیار اندک احیا و بازسازی کند. تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی که در انتهای همین صفحه درج شده است ، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی به شما هستیم!